Test - Suzuki GSX - F 600, 1993

Jezdil, fotil a vlastnil - Durex

Moje první a velká motorka.
Tenhle bajk se buď někomu líbí, nebo ne. Podle mě jde o super stroj vzhledem k faktu, za kolik sem ho koupil a taky, že jde o silnici, nebo chcete-li o cesťák s motorem k neutahání.
Ovšem problém nastane tehdy, jestliže vám praskne třeba pístní kroužek v důsledku únavy materiálu jako mě.
Kroužek naštěstí pořád malinko těsnil a nepoškrábal válec. Sada kroužků stojí sama o sobě 1200 Kč, ale musíte měnit i těsnění pod víkem - 2000 Kč, servis tak 6500 Kč a když ještě připočítáte to, že lidi od Suzuki na to serou a díly vám pošlou za měsíc, tak je to katastrofa!
Jinak jde o motorku,se kterou budete nad míru spokojení! Snad jen kromě karburátorů, u kterých se stává, že ho kalíte a pak brzdíte na křižovatce a celá motorka de na předek, tak motor chcípne! To je důsledek prasklých membrán, ale není to nákladná oprava!
Co se týče podvozku: je to cestovní motorka a nastavení tlumičů tomu i napovídá. Při rychlejších průjezdech zatáčkama se přední vidlice potápí a ani zadek na tom není o moc líp! Přispívá k tomu i obutí,které bylo zvoleno. Pokud patříte mezi cestovatele, ve kterých občas chytnou saze a vezmete za heft, tak vám radím povolit na předních vidlicích matky (nemusíte povolovat tu umělohmotnou věc, která slouží k nastavení předpětí - vypadnou vám akorát děsně malý kuličky a pak je nenajdete!) a vytáhnete to celý ven.Pak libovolný počet podložek (doporučuju 1) dáte na menší trubku, co je ve vidlici a zpátky přišroubujete matky. Při povolování na vás nic nevylítne, takže se nemusíte bát, akorát bych doporučil motorku postavit na centrální stojánek.Zde se můžete mrknout na deatailní stránku. A pro ještě lepší pocit z jízdy po kvalitním povrchu doporučuju do vidlic nalejt hustší olej - např: REPSOL HORQUILLAS 15W30. Do každý vidlice se vejde 478 ml, ale já to tam nalil celý. Stejně něco ve flašce zbyde, takže to je akorát. No a zadek nastavit na tlumiči na hodnotu 7 a přezout na 150-ku pneumatiku!!! Teď  tam mám Michelin Macadam a je to bomba! Se 140-kou to v zatáčkách na jistotě moc nepřidá! A ještě když je řeč o pneu, tak na předek sem dal Dunlop D207 a to je mazec!! V zatáčkách se nechá jezdit až na stupačku! Další věc, co bych poradil, je výměna orig.koncovek výfuku za laďák. Sice motorka začne baštit tak o 1l na 100 Km víc, ale ten zvuk je úžasnej a budí respekt! No a aby došlo i na motor, tak je dobrý tam lejt olej 10W40 a minimálně polosintetiku a samozřejmě lepší. Interval výměny je každých 6000 Km olej a filtr se může měnit jednou za 12000 Km.Motor je taky háklivej na vzduchovej filtr, kterej by se měl měnit taky po 12000 Km. Jinak mašina začne baštit víc! No a samozřejmě taky svíčky-interval výměny je stejnej jako u vzduchovýho filtru. Pokuď se o ni budete starat tak jako já, tak s ní budete maximálně spokojený!!!

 

Fotečky:

Po kliknutí se zvětší.

Po kliknutí se zvětší.

Po kliknutí se zvětší.

 

 

Vyhledat v textu

30. 4. Blahoslav

Zítra: Svátek práce

Návštěvnost stránek

001013
zapati_2.jpg